Čistoća Split

Traži

Najčešća pitanja

Ovdje možete naći odgovore na najčešće postavljana pitanja vezana uz našu djelatnost.Dovoljno je kliknuti na željeno pitanje unutar liste, i dolazite do odgovora na stranici.

Popis učestalo postavljanih pitanja sa odgovorima:

1. Kako mogu naručiti kontejner za glomazni otpad?
2. Gdje mogu naći najbliži "Zeleni otok"?
3. Komu mogu prijaviti napuštene olupine od auta?
4. Kome mogu prijaviti uginulu životinju na javnoj gradskoj površini?
5. Kome mogu prijaviti neispravan kontejner i/ili otpad odložen na nepredviđeno mjesto?

3. Kome mogu prijaviti napuštene olupine od auta ?

Vlasnik automobilske olupine je dužan sam zbrinuti olupinu. Napuštene olupine nepoznatog vlasnika ostavljene na javnoj gradskoj površini od 1.travnja. 2004.godine zbrinjavaju HVIDRA Split, tel.: 383 262 (pauk služba) i Promet Split, tel.: 383 117.




4. Kome mogu prijaviti uginulu životinju na javnoj gradskoj površini ?

Uginule životinje na javnoj gradskoj površini uklanja veterinarska stanica Filipović, tel.: 021/ 567 403, koja ima ugovor sa Gradom Splitom za obavljanje tih poslova.




5. Kome mogu prijaviti neispravni kontejner i/ili otpad odložen na nepredviđeno mjesto ?

Neispravni kontejner i/ili otpad odložen na nepredviđeno mjesto može se prijaviti u našu službu operative na broj telefona 323-740. Prijavljeni problem se u pravilu riješi slijedeći radni dan.




Ostalo

Kontakt podaci

Telefoni:

Info telefon 0800 0021
Komercijalni sektor 021 / 323 - 736
   021 / 323 - 739
Operativna služba 021 / 323 - 740
 

FAX:

021 / 323 - 713

Adresa:

Put Plokita 81, 21000 Split

Elektronička pošta:

cistoca@st.t-com.hr